البي بي أثناء الثورة

جوة:

يا دي البضان محدش هيتحرك طيب أنا بقى هجري زي العبيطة للميدان و اللي عايز يقول أني بدبس الناس ممكن يبقى عنده حق,

أكيد محدش ورايا, ايه ده, البت شيماء المجنونة كمان جريت  ورايا, طيب والله لاوزع الكام منشوراللي طبعتهم من عند طنط زكية

مين الأهبل ده اللي جي يخطف الحيالله كام منشور و يجري, كاتك نيلة أهبل , طب واالله ما أنا سايبة

ايه الزق ده, يا ربي طب والله لو سابونا نعمل مظاهرة مفيش حاجة هتفرق,

برة: ياولاد الكلب

جوة: ظفري اتكسر, أحا ده بيوجع قوي, الأدرينالين مش هيخاليني أحس دلوقتي

برة:البت ش بترش ماية على الأمن

جوة: الله يخريبيتك الماية جت على شعري و أنا لسه عملاه عند المزين , أحا بتضربني ليه يابني , هي اللي رشتك بالمايه مش أنا, أنا أترشيت زيي زيك

طاخ, أي,كلاب,حيوانات,سيبونا,ياحكومة وسخة,متزوقش,هي دي الرجولة؟اه يا باد وسخة؟حرام عليكواااااااا

طب محدش هنا بيهتف, ماهو أنا صوتي مسرسع و لو هتفت الناس هتسيب المظاهرة و تضحك عليا, ولا مش هيخدوا بالهم بقى في وسط الزحمة

يا دي الكسوف, مفتكرتش أعمل بيبي قبل المظاهرة ليه

ايه ده,صوتي طلع كويس والله, مش مسرسع و عالي كمان

متزقش , يا حيوانات,سيبوه يا كلاب,اآاااااه ,الأدرينالين,حراااااااااااااااااام عليكوا,يا زبالة ازاي عنك بال تقفش فيا يا شيماااااااء يا سااااااااارة,

صوتوا يا بنات صوتوا,

أمسكوا فيه لحسن يخدوه,أمسكوا فيه

برة: أتفوه عليك ظابط وسخ

جوة: أحا, يعني أنا أتف عليه ريالة يرشينا بسبراي

طب أتفوه عليك ظابط وسخ

إسبرااااااااااي, اقفلواااا

برة: شيماء :هتخدوا الولاد و بعدين تعملوا فينا ايه

جوة: كويس اني معايا شيماء

الأدرينالين

10 responses to “البي بي أثناء الثورة

  1. أيه ده!!!!!!!
    هو انتي سلمى؟!!!!!

  2. إيه يا محرز باشا!
    إنت مخبر ولا إيه ؟ :))

  3. لا ابدا يا حودة
    بس أصل انا اللي كنت واقف مع سلمى لما كانت بتوزع المنشورات، ومفييش غيرها اساسا كان بيوزع منشورات
    ومفييش اساسا حد عدى للجنينة غير 4 انا وجيمي وهي وواحدة صاحبتها
    جيمي اتاخد على طول وصاحبتها رجعت لورا اتبقينا احنا الاتنين ومكانش في غيرها بيوزع منشورات

    يبقى اكيد هي سلمى
    :))

  4. سيبك انت يا حودة
    أخبار ضهر سيادتك ايه؟؟😀

  5. Wala kossouf wala haga….el mafrood nefakar ezay netwar sela7 el bibi fi wesh el amn…momken yekoun men el-asle7a el mosa3da fi naga7 al-thawra…bafakar a3mel dawra tadribiyya 3an dor al-bibi ka selah we ahameyatoh fi al-rad 3ala rash al-ghazat al-mossila lel demou3 ..

  6. sela7 el bibi tab3an mohem gedan .. whwa da el sela7 el wa7ed elly hayeb2a m3ana fel fatra el gaya shaklena keda .. we7na fel 7absa kan sela7na el bibi .. 3elab koshary abo sama7 kanet mogahaza lel etlak fe wesh el zobat law fakaro ye3melo ay 7aga .. laken el khof men enohom ba3d keda maygebosh 3elab koshary khawfan men estekhdamha ka sela7 modad wallah al moawafek

  7. ايه هو اللى انتى كاتباه ده وفيه بنت تقول احا
    والله انا مش عارف اقولك ايه الصراحه غير عليه العوض
    الواحد بيزعل على البنات اللى بتضيع
    عليه العوض
    بصى الاحسن تروحى تلبسيلك بامبرز وترجعى طفله من اول وجديد وبعديها يمكن حالك ينصلح

  8. اقتراح لكه تمام كويس يا قطوره
    واهو برضه البامبرز هايساعد علي عدم الاحساس بالتحرشات بالاضافه للمساعده في المظاهرات

  9. هو انت ما بتعرفيش تنضفى لسانك الوسخ دا؟؟

  10. أحا أول مره أقرا قصه وسخه كاتباها بنت. ياختي

    احا

Leave a Reply

