قبل النوم مرة أخرى

لماذا في وسط كل هذا ينتابني احساس بالحزن؟ ما لي الاّن في وسط السعادة و الاسترخاء أرى وجهك و ابكي؟هل فقدت القدرة على الفرح؟هل سأظل اشعر بأن شيئاً ينقصني و أني سأظل أبحث عنه في اوجه من حولي و اتخيل كيف سأكون اذا كنت معي الاّن؟ اههه لا استطيع ايضاً ان اتجاهل ما سمعته, ان صديق الطفولة , و الذي لا يزيد حديثنا عن “صباح الخير” و “مساء الخير” منذ اخشن صوته و و احلو صدري, مريض. لماذا اجدني و انا في عالم اّخر اتذكر لعبنا سوياً و اتخيل كيف ستمر ايامي اذا اصاب الأطباء بأصابته بمرض ضمور العضلات؟هل سيموت؟هل سيصبح لدي سبباً اخر للحزن؟تعبت حقاً و أريد فقط الراحة , , فقط ليوم واحد. فهل تأتيني؟

13 responses to “قبل النوم مرة أخرى

  1. محدش بيبطل يفرح الا الي عايز كده الحزن بيكون نايم جوانا احنا الي بنصحيه

  2. ربنا يعفو عن كل مريض .. ويطمنك عليه .. أصعب شىء إننا نشوف حد اتكونت معاه ذكرياتنا بيتألم .. ربنا يعفو عنه يارب

  3. الفرح انعكاس خارجى للشعور الداخلى وليس العكس ، سعادتك وراحاتك بإيدك

  4. إرحمينا

  5. انا شايف الحل تقوليله انك مستعدة تعيشى جاريه من جواريه او خدامة تحت رجليه يمكن يحن ده لو بنى ادم فعلا

  6. أنت هايلة
    وأحب اقرا كتير من المقاطع بالشكل ده
    برافو

  7. فيه حيوان بياخد اسمى وبيخش يعلق عندك، على العموم انت عارفه ايميل،و انابكتبه دايماً لو حطيت تعليق

  8. عارفة يا باسابيسو انه مش انت
    :]

  9. انا ما قصدش اخد اسم حد وطالما فى حمار بهذا الاسم نغيره وانت يا قطر الندى بدل ما تردى أهانة الناس بدلعى الحمار ده

  10. انا بحب الكلام الحلو اوي و انتو مبتبطلوش كلام حلو يعني انا بحبكو اوي

  11. بـــوجـى

    الـحب لك وحـدك فأنت ملكت قلبى ستشعرين بحبى ليكى عندما تنظرى الى عينى بها كل الحب والفرج والشجن لكى يا امل احببتك كثيرا يوم لقائك توقفت عن العمل ولان يبقى فى يدى الا ساعة حبك أحمد 0129546494

  12. بـــوجـى

    تصبحى على خييرررررررررررررررررررررر

Leave a Reply

