ترجيع قبل النوم

حبيبتي! عارفة أنها بقت حاجة تكسف و تعر و اهه مش عارفة حتي اقف قدام المرايه  و اشوف

 .طيب ايه المشكلة لو جيتيلي يوم,يوم واحد و ننسى! صدقيني هفرح قوي و هضحك و هحضنك و أنام,و قتها مش مهم حتى أصحى تاني خالص, و قتها مفيش حاجة هتبقى  ناقصة

.أحلامي عن البداية شغالة و مبتنتهيش, و بحلم كمان بأومليت و جبنة سايحة و بكريم  بريحة جوز الهند و بحمام الأربع ساعات و بشبكتي الخيوط الجميلة و الرز بلبن بتاع “فلفلة.أيوة ده حتى خلايا أدايا فاكرة ضغطة ايده بتاعت” أطمني أنا هنا.

خديني هناك وحياة أغلى حاجة عندك

 مانا قلت من الأول حاجة تكسف!أيوة فعلاً خيخة 

و في الزبالة كمان

طب شيدي السيفون

10 responses to “ترجيع قبل النوم

  1. يا جماعة أي حيوان ابن متناكة ماينفعش يقول “شوفي حد ينيكك بعيد عننا” لأنك ببساطة انت اللي داخل علي المدونة بتاعت البنت, هي ماجتش كتبت الكلام ده على الحيطة في بيتكم. قطر الندى، مش عارف أنا ماوصلتليش الحالة الشعورية اللى انتي بتعبري عنها بالكلام ده. أعتقد انها مشوشة قليلا و أقل من باقي الحاجات اللي انتى كتباها.

  2. عزيزتي … في البوست ده انا عارف انك بتتكلمي عن موضوع مهم وكبير .. انتي بس اللي تعرفيه واللي بتخاطبيها !! رسالة ليها هي بس اللي تفهمها .. صحيح مش فاهم .. بس متفهم !!! تفرق .. مش فاهم بس متفهم .. وال …. البهوات … اللي علقوا قبلي ما خدوش بالهم من عنوان البوست ( ترجيع قبل النوم ) وترجيع يعني ترجيع .. ما تزدوهاش بقي يا عالم يا مش متربية

    معلش يا قطر الندى حطي كل الترجيع اللي في نفسك … احنا هنتفهم .. وبس وحياتك تشيلي كلام الهمج اللي فوقي لاحسن دايسين على كتفي ودماغي بشباشبهم وانا راجل صاحب مرض … هههههه تحياتي واعجابي بكل اللي بتكتبيه – حقيقي – حتى ولو كان ترجيع

  3. براكودة تحياتي و شكري
    و سيبك من أي حاجة😉

  4. معلش يا جماعه يا ريت بس نستخدم كلام جميل يعبر عن شعورنا الغير جميل
    :))
    الشعور الي وصل ليا بعد البوست ده شكلها كده انك مفتقده صديقتك جدا بس الافتقاد ده غريب شويه يعني شكلك بتكتبي بوستات زي احاسيس الشواذ
    اتمني فعلا تترجمي البوست ده

  5. و ادى مثال للتحرش ماحدش فينا فكر فيه, التحرش على المدونات …سيبك منهم يا قطر الندى🙂 نفسى اافهم البوست ده و اعرف مالك؟

  6. عندك حق يا معت لسة كنت بتكلم أنا و صديق أن اللي بيحصل ده مثال للتحرش بس في تانية أبتدائي كان عندنا نظرية عملية جداً, هو الكلب أما بيهوهو حد بيرد عليه؟

  7. فهمتك ووصلى كل الى عايزة تقوليه
    ممكن تبعتى لى ارقام الاى بي بتاعت الكلبين دول وانا حأعلم اهلهم الادب

  8. EMV
    شكراً جداً على اهتمامك بس سيبك منهم يعني
    و أنا هشيل الكلام ده كله
    يالا بينا

  9. شىء جميل انك تقدري تعبري عن شعور او احساس او اي كان الموضوع من غير محد يعرف حاجة (انا بتكلم عن نفسي) حقيقي برافوا

  10. انما الامم الاخلاق مابقيت فان هم ذهبت اخلاقهم ذهبوا

    حاجة غريبة حالة ا لتردي في الاخلاق اللي وصلنا ليها
    ودي من اسباب الحالة اللي احنا فيها
    ياجماعة الاخلاق هيا عبارة عن طريقة تفكير ازاي بفكر في الحاجات من حواليا
    انا اول مرة ادخل وبصراحة مصدوم من تدني الاخلاق واللي لاحظته ان البنات معدتش بتهتم عاد بالنسبة لهم شيء عادي

Leave a Reply

